Furnizarea de servicii IT de înaltă performanță

 
 

Help Desk


Help Desk permanent indiferent de nevoile de natură tehnologică pe care le ai, prin intermediul serviciului de suport IT disponibil 24/7

Deseori, utilizatorii întâmpină dificultăți în a gestiona eficient provocările și problemele tehnice și pierd timp încercând să găsească soluții care de multe ori nu țin de competența lor. Prin intermediul Help Desk vă punem la dispoziție un serviciu disponibil 24/7, un prim instrument pentru a vă oferi informațiile necesare și pentru a identifica cea mai bună variantă de soluționare a problemei.

Specialiștii Kdd vă pot oferi îndrumare pentru a rezolva problemele care pot afecta productivitatea și dezvoltarea companiei dumneavoastra. Astfel, ne puteți adresa întrebări despre utilizarea tehnologiei în activitatea voastră, precum și despre provocările sau problemele pe care le întâmpinați într-un anumit punct.

Suntem disponibili pentru clienții noștri atât prin intermediul chatului, cât și telefonic, dar vă putem oferi suport onsite sau remote, în funcție de necesitățile și urgența solicitării.

 

Interventii IT la sediul dumneavoastră

 

KDD Online oferă utilizatorilor săi intervenții și servicii IT . Astfel beneficiezi de intervenții IT rapide la sediul companiei tale pentru a soluționa problemele IT ce nu a putut fi rezolvate de la distanță.

În orice moment avem disponibili administratori IT pregătiți să intervină. În acest fel ne asigurăm că problemele sunt remediate în cel mai scurt timp. Întreruperile activității companiei dumneavoastră sunt reduse la minimum, iar productivitatea nu este afectată.

Un administrator de server – sau mai simplu spus un server admin – deține controlul total asupra unui server și supraveghează astfel performanța și statusul acestuia. Rolul adminului de server este de a proiecta, instala, administra și optimiza serverele utilizatorului pentru a obține astfel o eficiență ridicată a funcțiilor suportate de server.

Vom veni mereu în întâmpinarea ta cu soluții IT competențe și de durata.

În condițiile în care serverele sunt de o importanță vitala pentru orice companie, rolul unui administrator de server este unul esențial pentru funcționarea eficientă a firmei.

Printre responsabilitățile unui server admin se numără:

  • asigurarea disponibilității aplicațiilor,
  • configurarea implementărilor noi,
  • dezvoltarea de procese și proceduri pentru gestionarea serverului.

Administratorul poate, de asemenea, să ajute la supravegherea securității fizice și siguranței centrului de date.

Echipa se poate ocupa de integritatea și securitatea serverelor utilizatorilor, urmând practici și protocoale de securitate verificate.

 

Servicii oferite

  • Infrastructură IT&C
  • Securitate IT
  • Mentenanță IT
  • Sisteme avansate de monitorizare
  • Data Center
  • Consultanță IT
  • Instalare, configurare server, router, switch
  • router failover - mai multe linii de internet pe acelasi router
  • Depanare PC, laptop

Formular contact