Întrebări frecvente

1Cat ma costa reparatia ?
Prețul de reparație variază în funcție de modelul echipamentului, gravitatea defectului, costul pieselor. Pentru a putea spune un preț de reparație exact, este necesar să avem echipamentul în service și să-i facem o diagnosticare completă pentru a vedea înainte ce presupune reparaţia. Doar după ce știm exact defectul îți putem spune un cost al reparației.
2Cat dureaza reparatia ?
Timpul necesar pentru reparaţie este influențat de gravitatea defecţiunii, disponibilitatea pieselor și nivelul de aglomerare din service. Modalitatea de lucru presupune ca înainte de reparație să se efectueze diagnosticarea completă în care se determină exact tipul defecţiunii și ce presupune reparaţia. După diagnosticare putem estima când o să fie gata laptopul. Majoritatea echipamentelor se repară într-un interval de 2-5 zile lucrătoare. Excepție fac cele pentru care piesele nu se găsesc în România și trebuie comandate de la un furnizor extern.
3Diagnosticarea este gratuita ?
Diagnosticarea este gratuită doar dacă echipamentul se repară. În cazul în care nu se dorește reparaţia după ce diagnosticarea a fost efectuată, aceasta este contra cost.
4Daca vin la service reparati pe loc ?
Uneori Da / uneori NU Echipamentele se repară în ordinea intrării în service și în funcție de gravitatea defecţiunii.
5Reparati plai video de computer
Nu reparăm placa video de calculator și nici nu recomandăm să încercaţi repararea acesteia. Motivul este că o eventuală reparaţie nu este tocmai ieftină și sunt șanse mari ca după scurt timp de la reparație să se defecteze iarăși.
6Oferiti garantie la reparatie ?
Orice reparație cât și piesa beneficiează de garanţie.
7Instalati windows cu licenta ?
Bineînţeles că putem instala orice program cu licenţa de care aveți nevoie. Condiţia este să achiziţionaţi licenţa dacă noi nu v-o putem furniza.
8Am date importante pe hard disk. Se pierd in urma reparatiei ?
Stai liniştit! Dacă este nevoie să reparăm partea de software, datele tale le salvăm înainte astfel încât să nu pierzi nimic important de pe hard disk. Excepție fac situațiile în care defecţiunea echipamentului a fost de așa natură încât a afectat hard disk-ul înainte să ajungi cu echipamentul în service.